tisdag 28 juli 2009

Pride! Stockholm! PRIDE!

Jag kom i torsdags, och sedan volontärsutbildningen i lördags har allt varit kalas. Det var roligt att se så många jag gillade från förra året, och ett par nya - som den där söta, lockiga byggtjejen som bestämde sig för att bli min vän, ett par balla parkvolontärer, heterot från VIP-incheckningen och nya medieproduktions-ungar.

Jag korrar och gnäller (enligt Emma) och ger konstruktiv kritik (enligt de nya skribenterna som inte känner mig än) och röker och dubbel-korrar för att ha något att göra. När väl Park öppnar i morgon får jag mer jobb, vilket är bra för då känner jag mig inte fullt så sysslolös. Å andra sidan löste jag ett litet litet problem under den tiden, so all's good.

I morgon ska jag dessutom krama Falkvingen igen, och hänga i Park med Maria och Joakim. Also, på lördag kväll kanske jag kan se Potter med Noffe.

Allt bubblar av glädje och aktivitet. Varje dag blir bara bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar