lördag 7 februari 2009

05.40

Jag är alldeles för dålig på att sova.
Jag har inte fått tag på en av mina kursböcker som jag egentligen MÅSTE ha läst tills på torsdag.
CSN håller i mina pengar och gör mig less.
Jag spenderade en större del av natten med att stirra i taket och tänka ledsamma tankar.
Någonstans måste det finnas en ordentlig mening med vardagen.
Annelie, Bella, Nellie och Prinsessan är alldeles för långt borta.
Jag börjar få ordentligt ont i hörselgången men har inte råd att gå till vårdcentralen.
Mitt leg har gått ut och jag måste ha ett nytt snart. Helst för ett par månader sedan. (Nej, jag har inte skrivit den meningen galet.)

Ändå är jag rätt glad.
Jag lyckades få ut Sara på en date. Min sambo och jag har inte bråkat på flera veckor. Annelie är glad igen. Snart ska jag få träffa Caroline. Det är bra grejer, allihop, och dom väger alltsomoftast upp de mindre bra.
Man måste tänka positivt. Jag börjar kunna den grejen - på riktigt, inte bara inför omvärlden.

~JN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar