fredag 17 april 2009

Jag älskar pirater.
Förvisso inte så förvånande, emedan jag är ordförande i Ung Pirat Växjö, men det finns en handlingskraft och en viljestyrka som är så imponerande att jag säkerligen hade varit överförtjust i vilket fall som.

Även om TPB har dömts idag förlorar ingen modet - piraternas ljuvliga sarkasm genomsyrar Internet. På copyriot.se kan man se vad som anses om Wasted, bland annat, och överallt finns kommentarer, bloggar, artiklar om denna cirkus.

Många har redan skrivit fantastiska saker om det här, så jag ska inte slösa mina ord alltför mycket. Men Piratpartiet har fått i snitt 500 nya medlemmar sedan klockan elva. Tre timmar, det ni!

FÖRRESTEN,
alla som känner mig vet hur jag älskar att förfäras över Scientologerna, och att Anonymous är en mysig organisation. Det har nyligen skrivits ett vackert brev i Anonymous-anda som länkas på keyboardrebellion.net och är sanslöst roligt. Läs det, det är kul!

puss&kram, nu ska jag fortsätta skype-a med mina favoritpirater och vänta på Falkvinge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar