söndag 22 mars 2009

http://soquedhozi.deviantart.com/

Den skaffade jag. Jag hade en deviant för ett par år sedan, men det gick över. Nu har jag postat en del bilder, och helt plötsligt känner jag mig verkligen uppskattad för mina teckningar och mina foton. Jag blev glad och får lust att göra mer.

Idag har jag dessutom pluggat, eftersom jag är duktig ibland, och spenderat hela eftermiddagen och kvällen i webcam med min vän R i Dublin. Det var härligt, vi visade varandra våra nördigaste grejer som vi brukar och hade fantastiskt roligt. Vi började prata om hans framtida resa till Sverige, och bestämde att jag sedan skulle följa med honom tillbaka till Irland (och jag tänker åka vidare till Cork, så klart) - men det blir i framtiden, när jag har råd att spara pengar till mer än en hund!

Nu ska jag ta en cigarett och sedan sova. Sedan ska jag upp vid nio igen för att plugga ännu mer! Go me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar